Як підняти відвідування сайту?
Сайти, що знаходяться у топі, користуються великим успіхом у відвідуванні. Тому власники сайтів повинні турбуватися про просування сайту в топ 10, щоб він був популярним. Але для цілеспрямованого просування електронного майданчика необхідно дотримуватися певні вимоги і правила, які в сукупності принесуть перші місця в пошукових системах. Дані правила можна розділити на кілька напрямів:
- встановлення сенсу і цілей сайту, а також визначення цільової аудиторії;
- за результатами пошуку визначити і проаналізувати потенційних конкурентів;
- робота над вмістом інформацією сайту, її унікальності, тобто внутрішня оптимізація інтернет-майданчики;
- робота над структурою та оформленням ресурсу;
- спостереження за частотою оновлення вмісту сайту;
- SEO-просування і розкручування електронного ресурсу в соціальних мережах;
- збільшення зовнішнього посилального обсягу.
Кожен перерахований етап залежить від тематики інтернет-майданчики, її відвідувачів, фінансування, знання і досвіду SEO-фахівця.
Важливо оцінити ефективність сайту.
Після пророблених робіт, пов'язаних з оптимізацією сайту, потрібно звернути увагу на ефективність просування електронного ресурсу. Оцінка ефективності залежить від наступних показників: аналіз користувачів, статистика відвідуваності, кількість замовлень товарів з сайту, рейтинг позиції в пошуковій системі, звіт про виконану роботу та відомості про додавання сайту в каталоги (закладки).
Оцінка замовлень з електронного майданчика дає можливість визначити всі його недоліки і достоїнства, виявити найбільш популярний та необхідний товар (послугу). Після чого можна дати характеристику не тільки сайту, але і пропонованої продукції (замінити, удосконалити або розширити обсяг товару).
Важливим показником якісного просування сайту є показник відвідуваності. Відстежувати даний критерій можна по місяцях, днях, містах, країнах і т. д. Тут важливо не упустити статистику нових користувачів, так як за неї можна зробити висновок про відвідуваності інтернет-ресурсу.
Ефективне просування сайту передбачає наступні фактори: поведінкові, внутрішні і смітники. Під поведінковими факторами розуміється відвідуваність, час перебування та активність на сайті. Під внутрішніми - унікальність присутньої інформації, внутрішні посилання і ключові слова. Під ссылочными - якість і кількість посилаються ресурсів.
Дотримуючись всіх перерахованих правил, вимог і факторів кожному власнику сайту можна вивести свою електронну площадку в топ 10 пошукових систем і дати статус найбільш відвідуваного інтернет-ресурсу.
Сайти, що знаходяться у топі, користуються великим успіхом у відвідуванні. Тому власники сайтів повинні турбуватися про просування сайту в топ 10, щоб він був популярним. Але для цілеспрямованого просування електронного майданчика необхідно дотримуватися певні вимоги і правила, які в сукупності принесуть перші місця в пошукових системах. Дані правила можна розділити на кілька напрямів:
- встановлення сенсу і цілей сайту, а також визначення цільової аудиторії;
- за результатами пошуку визначити і проаналізувати потенційних конкурентів;
- робота над вмістом інформацією сайту, її унікальності, тобто внутрішня оптимізація інтернет-майданчики;
- робота над структурою та оформленням ресурсу;
- спостереження за частотою оновлення вмісту сайту;
- SEO-просування і розкручування електронного ресурсу в соціальних мережах;
- збільшення зовнішнього посилального обсягу.
Кожен перерахований етап залежить від тематики інтернет-майданчики, її відвідувачів, фінансування, знання і досвіду SEO-фахівця.
Важливо оцінити ефективність сайту.
Після пророблених робіт, пов'язаних з оптимізацією сайту, потрібно звернути увагу на ефективність просування електронного ресурсу. Оцінка ефективності залежить від наступних показників: аналіз користувачів, статистика відвідуваності, кількість замовлень товарів з сайту, рейтинг позиції в пошуковій системі, звіт про виконану роботу та відомості про додавання сайту в каталоги (закладки).
Оцінка замовлень з електронного майданчика дає можливість визначити всі його недоліки і достоїнства, виявити найбільш популярний та необхідний товар (послугу). Після чого можна дати характеристику не тільки сайту, але і пропонованої продукції (замінити, удосконалити або розширити обсяг товару).
Важливим показником якісного просування сайту є показник відвідуваності. Відстежувати даний критерій можна по місяцях, днях, містах, країнах і т. д. Тут важливо не упустити статистику нових користувачів, так як за неї можна зробити висновок про відвідуваності інтернет-ресурсу.
Ефективне просування сайту передбачає наступні фактори: поведінкові, внутрішні і смітники. Під поведінковими факторами розуміється відвідуваність, час перебування та активність на сайті. Під внутрішніми - унікальність присутньої інформації, внутрішні посилання і ключові слова. Під ссылочными - якість і кількість посилаються ресурсів.
Дотримуючись всіх перерахованих правил, вимог і факторів кожному власнику сайту можна вивести свою електронну площадку в топ 10 пошукових систем і дати статус найбільш відвідуваного інтернет-ресурсу.