TOPlist TOPlist

среда, 11 марта 2015 г.

Як шукати роботу копірайтеру

В наш час Інтернет надає безліч можливостей, і з його допомогою можна займатися практично всім, в тому числі і зароблянням грошей. Одна з таких можливостей - копірайтинг. Що це таке можна дізнатися тут. А ми розповімо як "зробити собі ім'я".
Перед початком роботи обов'язково потрібно вибрати область своєї роботи. Незважаючи на те, що є ймовірність проявити себе у різних областях, вибір одного напрямку буде приносити значно більше доходів.

У копірайтера є безліч переваг, наприклад, він самостійно вибирає місце для роботи, час для роботи, оцінює роботу і її розмір.
Однак є й мінуси в цій роботі. Найбільш суттєві - це великий обсяг роботи та соціальна незахищеність. Однак ці недоліки перекриваються перспективами, що відкриваються.
Біржі віддаленої роботи.
Новачкам вільного заробітку може допомогти в роботі реєстрація на біржах копірайтингу.
На біржах контенту можна також завести знайомство з іншими виконавцями і подивитися їх тексти.
Сайти також дозволяють зареєстрованому на сайті залишати відгуки, коментарі на сторінці іншого.
Присутність хороших відгуків на особистій сторінці виконавця збільшують шанси на отримання прибуткового замовлення, і назад - шанси сходять на ні, якщо роботодавці ставлять негативні відгуки при поганій роботі.

Після появи досвіду можна приступити до самостійного пошуку замовників. Це можна зробити на тематичних форумах, блогах, сайтах.
Якщо замовник знайдений, то слід увійти в контакт з можливим замовником роботи. Слід дуже уважно ознайомитися з вимогами замовлення. Наприклад, замовник може вимагати, щоб робота була унікальна на певний відсоток, розділена на абзаци, містила описи, характеристики товару, ключові слова, підзаголовки і т. д.

Вміст вашої пропозиції зобов'язане залучити замовника з усіх інших. Для цього існують правила, яких слід дотримуватися:
В листі має бути зазначено область вашої роботи і досвід. При наявності портфоліо слід надати його, також слід перерахувати посилання на інші ваші статті;
Зважаючи на те, що лист - це вашу ділову пропозицію, воно повинно бути серйозним - не рекомендується проставляти смайлики в листі, або намагатися жартувати.
Розмір листа також має значення. Не потрібно надсилати загальне повідомлення: чотирьох - п'яти рядків достатньо, щоб донести достатню інформацію;
Назва листи теж повинно бути акуратним. Рекомендується поставити тільки свої ініціали і висловити зміст пропозиції.