TOPlist TOPlist

среда, 6 августа 2014 г.

Siergiej Сысуев podzielił się sekretami wychowania córki

Ukraiński piosenkarz i aktor Siergiej Сысуев marzył o synu, ale teraz jestem bardzo szczęśliwy, że wychowuje dwie córki.


"Nie wiem, jak to się stało. Ja, jak wielu żonaci przyjaciele, czekał na dzieci, mówi Siergiej. - Ale wpłynęły, czy to geny, czy los - wszystkie urodziły się dziewczynki. Gdy rodzinami gromadzimy się, to my - faceci znajdujemy się w absolutnej mniejszości na tym panieńskim celebracji życia.

Osobiście na początku byłem nieco zniechęcony, nie wiedział, jak się z дочками prowadzić, jak się wychowuje. Lecz każdego dnia cieszył się z nich coraz to więcej i więcej! Tyle czułości i trwogi ja wcześniej nie doświadczyłem nigdy. Gdy pytają o dzieci, mówię: "U mnie "2-D", może kiedyś dojdziemy do "3-D", kto wie?"

Często wspominam kilka zabawnych historii z życia przyjaciół. Mojego przyjaciela przed narodzinami córki szkoliły na плюшевом медведе nosić pieluchy. W jednej z pierwszych nocy, dziecko płakał, żona poprosiła przyjaciela zmienić pieluchy. Przez godzinę musiałem wstać już żony. Przyjaciel spał, dziecko płakał, a z dzieckiem leżał pluszowy miś w przebraniu.

Przyjaciel дремает po pracy, obok siedzi starsza córka. Spać nie daje, тормошит, mówią, tata, daj grać. Przyjaciel nie porusza, myśli, teraz odrywa od jego oddziałów. I nagle córeczka pyta: "Tata, a ty co, окочурился? Mamo! Mamo! Nasz papież umarł, jak chomik mojej przyjaciółki Lisa!"

Córka znajomego заснула na kanapie przed telewizorem, jest cicho i wziął ją na ręce, niesie do sypialni. Córka przez sen mu прошипела: "Włóż, gdzie wziął".

W ogóle, z dziewczynkami na pewno nie соскучишься. Wszystkich папам, które zamiast syna, otrzymali córkę, radzę odpocząć i przygotować się odbierać przyjemność wychowania".

Również przeczytać porady psychologów o tym, jak wychowywać córkę.